seems i'm getting out of control . feels like i'm running out of soul . i'm seeing lights . so i speaking right and breathing life . i predicted all my recent plights . i'm exhausted . trying to fall asleep . i'm lost inside my recent fight . it burdens on my shoulder, now . burning all my motors down . inspiration drying up . motivation slowing down . tired of all wardrobe changing . playing all these different spirits . living off these separate souls . point of life is getting hollow . can't wait for the exit hole . give me room to entry wound . let me in or let me go .

May 25, 2011

dinner at kde ampang with crown directors & directors

saya hanya memakai baju yang sama ke kerja sehingga malam kerana saya mata tidak larat untuk ber'vogue2'.. saya bekerja seperti biasa dan pulang awal kerana saya harus mengikut bos saya pegi dinner malam semalam.. saya sempat lepak meminum di kedai mamak pada petang semalam.


pada jam 8 kami terpaksa rush ke KDE di ampang kerana agak terlewat dan saya tidak sempat men 'touch-up' diri saya yang kelesuan ini.




majlis tamat pada pulul 12 dan saya berasa sangat tidak larat pada waktu itu seperti mahu rebahkan diri ke atas lantai. namum begitu saya sempat menangkap beberapa foto sebagai kenangan.