seems i'm getting out of control . feels like i'm running out of soul . i'm seeing lights . so i speaking right and breathing life . i predicted all my recent plights . i'm exhausted . trying to fall asleep . i'm lost inside my recent fight . it burdens on my shoulder, now . burning all my motors down . inspiration drying up . motivation slowing down . tired of all wardrobe changing . playing all these different spirits . living off these separate souls . point of life is getting hollow . can't wait for the exit hole . give me room to entry wound . let me in or let me go .

Oct 27, 2010

mownink laugh~

Diz morning, again~ bob (myfren) makes me laugh after get up from sleeping, he sent me those texts, it sounds funny, hahahaha :

satu
ingt tk..kwn aku yg aku cite dlu to..alah yg slalu ckp aku anoying to..ha die lah!..em ari to aku ada lpk ngan die kt d.p..best....die blnje aku air ar..ape tah..aku nk sbot tau..tpi nk mengeje tk tau la..hehe..em yg aku tau kne goncang dlu sblm minum..haha..sdap air to..dh lme dh die nk blanje aku air to..em aku jew tk nk..tpi lpas ni klu die nk blanje aku lgi mmg nak! hakhakhak..em weyh tau tak, die brani dowh..aku pown tk sngke die bleh wat cm to..aku pown tk brani wt ape yg die wat..die mem**********************************************.hahaha

dua
kite org tngok cite jgn pndg blakang congkak 2..em best cite to,,smpai ada org to..x ingt dunia tengok..hahaha..ade la org to...alah bdk yg seludup jajan to..em beli jajan tk mkn..suruh org plk mkn..geram jer..hehe..pape pown time kasih la kt die..klu die tk de..mgkin aku sesat dlm wayang to nk crik tmpt dudok punye pasal..hahaha

tiga
3) nk tau tak..die ni keras pale..aku dh ckp dh..***********...tpi die degil..nk **************..aku ckp******** dye ckp ****** sbb dye pnah ngan kwn2 die..em dgn kuase bulan, die tlah  dimalu kn oleh **********hehe..die marah giler ngan bdk to..lame plak die marah2 to jenuh aku mendengar nye..haha..aduai...sonok btol la ari to..
empat
4) klu nk tau die ni seram gak tau..menakot kn gak la..kejadian ni belaku mse aku ngah drive on the way ke d.p..bnde ni blaku sebaik sje aku ckp aku dh jual nset aku..tibe2 aku dgr suare yg seakan2 guruh di langit..pang!pong!pang!pong! ... seperti kilat sambar menyambar..wakto to jam bru 8.30m..tapi seram giler..sbb aku bedue je dlm kete..die seakan2 di sampok makhluk alus..menghentak2 kaki, memukul2 dash box kete, meronta2 suare die bleh memecah kesunyian mlm..dan mengangu ketenteraman org awam..ish takot kn..em die marah aku sbb jual nset to..menyesal aku ckp..hehe..

lima
5) ar nmpk tak..die memang best kn..em seram ada..kelakar ada..sonok ada..haha..tmbh2 lgi die sngat2 la cntik pde mlm to..dan aku sngat2 la belagak pde wkto to..sbb sme pengunjung dp memandang nye..die seksi mlm tau..hehe..

enam
6) 1 mlm aku dpt kuar ngan 3 org..gengster..em org kene rasok..em dan artis..hahaha..kelakar tol lah..kadang2 tetanye2 gak..ape la pahale yg aku wat..smpai tuhan bgi aku kwn sebegini baik orgnye..ai nk je puji lah..tpi kang kene marah lak..em..pape pown maceh tok sme ni..skg2nye ade gak kenangan kn..em t.q kwn..





hehehe.. bob is kinda funny lor sometimes~ actually aq x kesah pun mo kwn nan sepa pun, as long as dia pndai jaga hati aq, pndai jd kawan, ada msa aq susah or senang. eventho dia ni cm mengong2, tp xpelah.. dia ok.. aq hepy jgk bila dia hepy. ..  aq x suka kwn yg memilih, suka komen2 n blablabla~.. kinda irritating rite.. so jaga la ati kwn. (walaupun actually aq bnyk sktkn ati bob) so sorry haa..