seems i'm getting out of control . feels like i'm running out of soul . i'm seeing lights . so i speaking right and breathing life . i predicted all my recent plights . i'm exhausted . trying to fall asleep . i'm lost inside my recent fight . it burdens on my shoulder, now . burning all my motors down . inspiration drying up . motivation slowing down . tired of all wardrobe changing . playing all these different spirits . living off these separate souls . point of life is getting hollow . can't wait for the exit hole . give me room to entry wound . let me in or let me go .

Dec 7, 2011

me myself

hello bloggy~ wallahhh... suda lama rasanya tida buka nih blog. heh.. the reasons can be cuz i was too busy doing my thangg, too busy with personal life... hectic life in campus.. (dint even hv time for myself) chaotic mind... personal problems... away from everything n everyone.. (err.. no not all... certain or maybe SOME) and perhaps am bored of all dizshittah~ huahua.. today okay la tak busy sangat... n suddenly, heart lead me to write diz blog due to boredom.

tade pape yang penting sangat pon actually, just wanna talk about me myself as highlighted on my post's title. okay haa..ipaalamsa ang magpatuloy (maaf, telah menfilipinokan diri sebentar) hurm... tanpa membuang masa, ingin daku menceritakan sedikit tentang diri saya <-- skema sangatt. k bye.

ahah, saya seorang yang dulunya hepi-go-lucky, sekarang saya tak berapa nak sebegitu, idonnowhaiii!! huh.. maybe di sebabkan tekanan di hati yang melanda.. choii.. x__x banyak sangat yang saya lalui. membuatkan saya sedikit matang :) k sila geli kepada ayat saya. alright~ saya sekarang telah membotakkan kepala saya, tapi rambut saya da tumbuh sedikit lah. nak tengok?? taboley2. saya pon taktau what?why?how?hey?when? saya shave rambut saya. takpelah tuu... spontaneous action. sukati sayalah? and now, saya pakai wig. wig tuh wig kazen saya mase kawen, sebenanye panjang, tapi saya potong jadi pendek tanpe pengetahuan ahli keluarga. pastu saye bawak balik melaka tanpa rasa serba salah. bye.

okay, saya bukan pempuan yang cantik2 menarik da bomb segala, saya biase2 je, saya tak tinggi pon macam kawan baik saya, tinggi saya 159 je, berat saya plak 49 or 50. tapi awitu saya penah turun 47. tapi ntah la, da lame saya tak timbang weigh saya. yang penting, saya gemok la. tapi malangnya takde sesape cakap saya comel, tomel2 or wutever kind of kiut2. takpelah hm.

lagi satu, muka saya ada beberapa jerawat, dulu saya takde jerawat sangat, tapi sekarang, muka saya naik jerawat, susah plak nak ilang, jawat tuh cam refuse to fade away. benci tauk?? malas je nak kire. kat dahi, pipi kanan, kiri, bawah dagu. *benci sangatt ;( tapi takpe itu tidak men'down'kan diri saya. saya masih hepy dengan ape yang ade. tak perlu la nak jadi perfect sangat kot.


ha! gigi saya... ni saya nak citer sikit, saya jungang kutt.. memang saya jungang. sObs sObs.. T_T dah kenape nak nangis2?? lex sudahh. k teruskan, cmni.. kalau saya senyum, saya kalau boley taknak nampak gigi tapi kadang2 saya takley nak cover, kadang2 kalau saya ketawa penah la jugak orang cakap camni "oi, gigi tuh cover sikit) demmmm... dush3!! itu jahat. mencik ! ;( takpela aku redha~

kalau saya snap gambar saya sendiri, mesti buruk, kalau tangkap 10 gambar, 9 buang, 1 simpan. nampak sangat tak fotogenik en? wadever~ orang len kalau snap gambar santeq2 je. so i'll remove myself from the picture. okay?? spoil jak. erm..

saya seorang yang banyak identiti?? identiti sukar difahami?? penah la orang cakap camtu. wa pon tak paham. bye. k saya tak suka hidup saya dirimaskan oleh orang2 yang suka merimaskan hidup saya. saya lebih suka sorang2... hidup pun aman. eh kalau boleh saya taknak pakai handfon. menyemak je. fon saya da hilang bulan lepas, TERBAEK kan?? ya itu BOEK !! huhu... tapi saya ilex je, takdela sedey menitik air mata ke hape, da nak hilang nak wat camne, pasrah bhaii.. tapi... saya sayang gila kot handfon saya tuhh.. =(( gambar takde sangat, lagu pon tak simpan dalam tuh sangat, tapi saya jenis suka simpan mesej banyak2... nanti saya bosan saya bacalah balik... mane yang best2.. yang paling penting, saya selalu bagi mesej pada arwah herol, banyak kot sent item saya dalam tuh, sampai hati orang yang jumpa handfon saya tuh tak pulang handfon tuh kat saya !!! contact number sume saya tak ingat, saya lost contact ngan suma orang. BABY K SANGAT BABY DISITU. lagi satu, saya jadikan note sebagai diari saya yang ke-? taktaulah. tapi banyak la note saya dalam tuh. tidakkkk..... !! penjahat sape yang tanak pulangkan kat saya tuh! grr.. FUCK! sekarang jugak saya rasa nak emo !! k take 5


hurm, saya memang suka messy2, sape kenal saya, dia takkan tegur kalau rambut saya messy ke hape, sebab memang saya suka style rambut messy tuh dari dulu, tak perlu suruh saya sikat atau hape. saya tak suka, eu dont know me well baby~ so shut ur mouth. diri saya memang messy, tak berapa nak kemas, tapi saya seorang yang rajin mengemas (sila muntah sekarang) rumah saya, tempat tidur saya, tempat buku2 saya, dapur saya, meja belajar saya, wardrobe saya or any personal stuffs saya tak suka sepah2. kalau saya rajin saya kemas dengan jayanya. kalau kat ruma family pun, sayalah yang paling suka mengemas ;D dengan bangganya saya menyatakan ini, ya!~ 

okay saya bukan jenis suka cuci baju pakai tangan, kalau kat ruma family pun, mak saya akan cuci suma pakaian family, kalau saya rajin saya akan tolong lipat melipat. tapi sejak masuk sem ni, sejak duduk ruma sewa yang serba serbi takde ni, saya mula rajin mencuci pakaian guna tangan seminggu boleh kata 2 kali, lagi satu, saya ter'influence' kawan serumah saya (iema rahman), dia memang selalu cuci guna tangan. saya pun terikut ikut lah sampai sekarang. penah sekali dua je saya hantar dobi. (kalau mak saya tau mesti mak saya bangga dengan diri saya) *tangan didada, mata ke atas. ;)

k la bosan mengarut. bye.

lagi satu saya ada video webcam yang saya rakam2 due to boredom. saya mo upload sini. tiada motif. ini sebab awitu kitorang pegi event 1 malaysia, ada nyanyian patriotik n puisi yang hampeh. so kitorang bercita-cita nak nyanyi lagu patriotik and puisi jugak balik ruma tuh. tapi suka2 ubah. tak baek tauk? takpela.. suka2 jak...